Kategoriler

Patatoes

Blog Archive

Business

Messanger
LightBlog
Adbox

Facebook

Most Popular

BLOGLAR

Business

WwW.TekNoLojİKaMPüSü.BlogSpOt.com

5 Şubat 2017 Pazar

Kendi Vektörünü Yapmak

by Unknown  |  in Nasıl Yapılır at  07:36

Kendi vektörünü nasıl yaparsın. Aslında bu vektör işini bize oyunlar öğretti aralarında The Sims Serisi , Sanalika , Hobo gibi oyunlar var bu oyunlara başlar karakterlerimizi kendimize benzetmeye çalışırdık. Bazende kendimizden ziyade en yakışıklısını yapıp şey yapardık 'öhöhö ' neyse ..

Mesela Ben Kendi Vektörümü Yaptım ;



Bunun için aslında milyonlarca site ben araştırdım en kolay ve en iyisini buldum.Soldaki vektörüde orada yaptım.

Birşey Unuttuk ⚠

Vektör : Vektör grafikler çözünürlükten bağımsız, herbir nesne matematiksel ifadelerle oluşturulan ve en önemlisi detay kaybetmeden herhangi bir boyuta yeniden ölçeklendirilebilen grafik türüdür


    Site ⇾⇾⇾      ↓↓↓↓        ⇠⇠⇠Site
🔳🔳🔳🔳Avachara.com🔳🔳🔳🔳


BLOGGERLARA DUYURU :    Blogunnuz Var İse Vektörünüzü Oluştrup Widget Olarak Kullanabilirsiniz .. 


Şimdi Size Videolu Olarak Nasıl Yapacağınızı Anlatayım. 

Video 1- Cinsiyet Seçimi 






Video 2 - Yüzü Ayarlamak





Video 3 - Elbise Seçimi











Video 4 - Aksesuar - Walpeper Ve Kaydetme


















TEKRAR SİTE LİNKİ İÇİN : 
Siteye Git




YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ....😁😁

1 yorum:

Proudly Powered by Blogger.